
Розробка логотипу – завдання не просто для дизайнерів
Заявити про себе на ринку, про свій товар або цілий бізнес стало неможливим без використання логотипа. Для цього потрібно розуміти, що таке логотип та для чого розробляється. Просто створити невеличку гарну картинку недостатньо. Тому звичайному графічному дизайнеру не вдасться впоратися з такою роботою якісно. З яких професіоналів має складатися команда розробників айдентики, розберемося далі.

Що таке логотип: цільове призначення маркетингового інструменту
Логотип бренду або емблема фірми – це візуальне зображення, яке містить основні характеристики пропонованого продукту. Він виступає графічним ідентифікатором, за допомогою якого компанія стає відомою і викликає конкретні емоції чи відчуття в цільової аудиторії.
Якщо продукт справив на людину якесь враження, негативне чи позитивне, користувач зверне увагу на логотип. Чим унікальнішим і продуманішим буде зображення, тим чіткіше воно відкладеться в пам'яті. Так люди дізнаються про конкретну торгову марку. Та бувають зворотні схеми знайомства з фірмою, коли заворожує погляд емблема компанії, і про неї хочеться дізнатися трохи більше. В обох випадках спрацьовує візуальне сприйняття, і у людини формується зв'язок асоціацій. Саме цього досягають правильно розроблені емблема та логотип, чого неможливо досягти без думок різних професіоналів.
Який фахівець стає ідейним генератором емблеми?
Для цього знадобляться знання бренд-дизайнера – фахівця, який вміє трансформувати повідомлення про філософію компанії у візуальний контент. Як правило, людина на цій посаді креативна у мисленні, уважна до емоцій, психолог, філософ та аналітик в одній особі. У його компетенції лежить вся розробка фірмового стилю компанії, а саме:
- айдентика;
- гайдлайн;
- брендбуки.
Він налагоджує візуальне спілкування зі споживачем через оформлення образу компанії та продукту, які представлені сайтом, фірмовим одягом, пакуванням товару тощо. У його команді знаходяться графічні дизайнери, копірайтери, маркетологи, які займаються дослідженням цільової аудиторії. Бренд-дизайнер розробляє ідею, стратегію з урахуванням маркетингових даних. А за допомогою віртуозного володіння словом копірайтерів досягає оригінального слогана. Візуалізувати задумане допомагають графічні дизайнери.
Як бачимо, на якісну розробку логотипа ціна не може бути низькою, тому що для досягнення глибокого ефекту проходить широкоформатний цикл робіт різного профілю.
Логотип на замовлення: які основні етапи робіт передбачено

Щоб віддати технічне завдання у відділ графіки, бренд-дизайнер проводить комплекс робіт, спрямований на визначення унікальної якості бренду, завдяки чому він стане:
- необхідним користувачеві;
- досконалим лідером серед конкурентів;
- ідейним супроводом у повсякденному житті цільової аудиторії.
Все починається з підготовчого етапу створення лого, під час якого фахівець отримує відповіді на такі запитання:
- Ключове призначення компанії, її історія появи та розвитку.
- Вивчення поглядів керуючого апарату на презентацію торгової марки.
- Визначення чіткої ідеї гасла, що відбиває кінцеву мету брендингу.
Тільки після цього складається повне технічне завдання, у якому враховуються аналіз зібраної інформації та вимоги замовника. Далі складаються чернові радикально різні варіанти, з яких починається ідейний штурм уяви дизайнерів. Приймаються до уваги всі версії, навіть які вважаються найбезглуздішими. У результаті замовник одержує на узгодження кілька варіантів.
Як бачимо, логотипи, емблеми вимагають професійного підходу, після чого вони справді зможуть працювати на бренд. І впоратися з цим завданням одна людина просто не в змозі.