
Окупанти знову обіцяють запустити електрички між Маріуполем, Донецьком та Макіївкою
15 грудня ватажок «ДНР» Денис Пушилін разом із міністром транспорту РФ Андрієм Нікітіним провели показовий огляд залізничного вокзалу та Маріупольського морського торговельного порту в окупованому місті.
Про це Пушилін повідомив у власній заяві, вкотре презентуючи об’єкти як «готові до роботи».
За його словами, серед так званих перспективних завдань — продовження будівництва ділянки «Азовського кільця», яке проходитиме територією окупованої Донеччини, з розширенням дороги до чотирьох смуг, а також облаштування автодорожного обходу Маріуполя.
Окремо окупаційна влада відзвітувала про стан Маріупольського морського торговельного порту. Його «потужності» також продемонстрували міністру транспорту РФ, однак конкретних даних щодо обсягів цивільних перевезень або повноцінного відновлення роботи порту не озвучили. Відомо, що порт використовується насамперед у логістичних і військових цілях, а не для потреб місцевого населення.

Що стосується залізничного сполучення, Пушилін заявив, що інфраструктура регіону нібито «готова до роботи» і що почати планують із приміських перевезень. Зокрема, окупанти знову заговорили про запуск електричок між Донецьком і Маріуполем, а також між Донецьком і Макіївкою, пояснюючи це «підвищенням транспортної доступності».

Втім, жодних термінів запуску або підтверджень реального початку руху не пролунало. На практиці ж залізнична ситуація в Маріуполі залишається майже незмінною: з міста курсують лише дві електрички — до Волновахи.
Залізничний вокзал Маріуполя, який зазнавав обстрілів у березні–квітні 2022 року, окупанти відремонтували та змінили українську назву на російську. Водночас після «відновлення» він так і не став повноцінним транспортним вузлом і переважно залишається порожнім.
Читайте також:
Військові вантажі у цивільних вагонах: як Росія маскує постачання фронту через Донеччину