• Головна
  • Якісне виставкове обладнання – як засіб ефективної презентації компанії
Новини компаній
17:00, 24 червня

Якісне виставкове обладнання – як засіб ефективної презентації компанії

Новини компаній

Не зважаючи на триваючу агресію росії і руйнівну війну, українські підприємці продовжують активно працювати і стараються знаходити нові ринки збуту та розширювати свою клієнтську базу. Вітчизняні виробники та продавці товарів потребують зараз якісного виставкового обладнання для їх ефективної презентації і збуту, а компаніям, що надають різноманітні послуги, необхідні рекламні стенди для привертання уваги аудиторії. Ця стаття покликана допомогти підприємцям, керівникам компаній та маркетологам докладніше розібратися у даній тематиці для підвищення ефективності застосування такого обладнання у своєму бізнесі.

Фото: виставкове обладнання для бренду Na Golovy з сайту carshe.com

Фото: виставкове обладнання для бренду Na Golovy з сайту carshe.com

Призначення виставкового обладнання

Виставкове обладнання призначене для якісної презентації продукції, підвищення її привабливості в очах покупців та сприяння її успішному продажу. Простими словами, воно повинно привертати увагу аудиторії та викликати бажання придбати ваші товари чи послуги які там рекламуються.

Дане обладнання ви можете використовувати як для участі у різного роду івентах таких як виставки, ярмарки, конференції, так і для демонстрації своєї продукції у постійно діючих точках продажу, магазинах та шоурумах.

За призначенням торгово-виставкове обладнання умовно поділяють на іміджеве та функціональне. Іміджевим називають обладнання на якому фізично не представлені товари компанії. У його дизайні головний акцент зроблений саме на рекламу бренду. Такий тип обладнання найчастіше використовують фірми, що надають різноманітні послуги. Функціональне ж торгове та виставкове обладнання призначене саме для безпосередньої фізичної демонстрації товарів потенційним клієнтам (вітрини, стелажі, подіуми, тощо).

Фото: виставкові стелажі для компанії Netronic виробництва carshe.com

Фото: виставкові стелажі для компанії Netronic виробництва carshe.com

При замовленні торгового та виставкового обладнання ми рекомендуємо, використовувати якісні, надійні та довговічні матеріали з майстерною обробкою. Такі як композит, акрил, ЛДСП, скло, метал, різні види пластику, тощо. Пам’ятайте, що ці вироби слугуватимуть вашому бізнесу не один рік, а їх зовнішній вигляд та якість виконання буде формувати перше враження клієнтів про вашу продукцію.

Важливим фактором при проектуванні виставкового обладнання є також наявність елементів з підсвіткою, лайтбоксів, об’ємних логотипів та яскравого декору. Ці елементи привертають увагу покупців, викликають зацікавленість і справляють враження преміальності продукції яка на ньому експонується.

Види виставкового обладнання

Всі вироби такого типу умовно можна поділити на обладнання для івентів (виставки, форуму, конференції) і обладнання для торгівлі (торгове обладнання для магазинів, аптек, шоурумів). Обидва види мають більше спільних рис ніж відмінностей і покликані, перш за все, презентувати компанію та її продукцію широкій аудиторії споживачів.

Серед відмінностей можна хіба що зазначити, що виставкове обладнання для івентів використовується переважно обмежений час у ході заходу (як правило 2-4 дні), а торгове обладнання в точках продажу використовуються щоденно.

Найпопулярнішим та універсальним видом виставкового обладнання є рекламні стенди. Рекламний стенд - це компактна брендована конструкція, яка використовується як для безпосередньої демонстрації продукції компанії так і для загального підвищення її впізнаваності серед споживачів і формування позитивного образу бренду. Рекламні стенди ви можете застосовувати як для презентації свого бізнесу під час івентів, вони цілком успішно виконають роль виставкових стендів, так і на постійній основі для розміщення на них товарів у своїх магазинах та шоурумах.

Фото: рекламні стенди Victoria Katsadze виробництва carshe.com

Фото: рекламні стенди Victoria Katsadze виробництва carshe.com

Найпоширенішими видами виставкового обладнання є:

  • Рекламні стенди
  • Вітрини
  • Стелажі
  • Подіуми
  • Рецепції
  • Виставкові стенди
  • Промо столи
  • Фотозони

Кожен вид такого обладнання знаходить своє застосування у залежності від продукції, яку вам потрібно презентувати клієнтам. Наприклад, для прикрас чи косметики найкраще замовити вітрини, а для демонстрації нової моделі автомобіля – великий подіум та накриття із дорогої тканини.

Де можна замовити торгове та виставкове обладнання?

Ми рекомендуємо нашим читачам замовляти торгово-виставкове обладнання лише у перевірених виробників, котрі мають багаторічний досвід роботи, велике портфоліо реалізованих проектів і позитивні відгуки від реальних клієнтів. В Україні експерти ринку виділяють наступний ТОП 5 компаній виробників виставкового обладнання:

1. CARSHE (КАРШЕ) – компанія з 1992 року проектує та виготовляє якісне виставкове обладнання, яке користується попитом не лише в Україні, а й у всій Європі. Їх ексклюзивні виставкові стенди, рекламні стенди, обладнання для магазинів та івентів зазвичай вирізняється оригінальним дизайном та використанням преміальних матеріалів з бюджетом вище середнього. Це компанія повного циклу, де можна замовити все від дизайну виставкового обладнання до його виготовлення та монтажу на локації. Два офіси і виробництво CARSHE знаходяться у місті Києві, сайт carshe.com.

2. Світ Проектів – добре відомий в Україні виробник виставкового обладнання. Компанія спеціалізується також на виготовленні зовнішньої реклами, вивісок, лайтбоксів та фотозон. Має власне виробництво яке знаходиться у передмісті Києва, сайт s-p.kiev.ua

3. S2S (Space to Success) – надійна компанія повного циклу, що проектує і виготовляє виставкове обладнання та виставкові стенди для клієнтів в Україні та по всій Європі, сайт space2success.com. Має офіс, власну креативну студію дизайну та виробництво у місті Києві. За об’ємом робіт S2S дещо поступається двом попереднім компаніям, оскільки її продукція орієнтовна саме на преміальний сегмент ринку.

4. Nika Trade – виробник бюджетного виставкового та торгового обладнання для широкого кола споживачів.

5. EXPO LINE – рекламно-виробнича компанія, яка є дочірнім підприємством польської фірми «EXPOSTYL».

Пам’ятайте, що виставкове обладнання має не лише ефектно виглядати, а й бути ергономічним, щоб якісно виконувати функцію демонстрації ваших товарів та послуг. Зичимо читачам успіхів у розвитку бізнесу та просуванні власного бренду.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...