• Головна
  • Реконструкция пл. Свободы: мариупольский муниципалитет опроверг обвинения в свой адрес
13:11, 24 березня 2019 р.

Реконструкция пл. Свободы: мариупольский муниципалитет опроверг обвинения в свой адрес


Мариупольский муниципалитет пояснил свою позицию по реконструкции площади Свободы: участник тендера на проведение работ Светлана Добровольская подала документацию, не отвечающую требованиям заказчика, поэтому ее заявка снята. Что касается общественных слушаний, то их горсовет, по закону,  проводить не обязан.

Напомним, 23 марта сайт 0629 опубликовал в блогах расследование представителя ИГ "Вместе" Петра Андрющенко «Как «распилить» 40 млн. грн. между своими. Краткое руководство для подрядчика».  Он выявил нарушения в тендере на проведение реконструкции площади Свободы.

Муниципалитет прислал официальный ответ на статью. Приводим его полностью.

"У 2017 році була розроблена проектно-кошторисна документація по об'єкту “Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя”. У 2018 році дана проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу, за результатами якої був отриманий експертний звіт. Проектно-кошторисна документація затверджена рішенням виконавчого комітету Маріупольської міської ради від 11.04.2018 № 182.

Стосовно проведення громадських слухань щодо обговорення розробленого проекту, слід зазначити наступне.

Згідно статті 13 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Положення про громадські слухання в місті Маріуполі, затвердженого рішенням Маріупольської міської ради від 25.07.2018 № 7/33-2923, територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування.

Таким чином, проведення громадських слухань — є правом територіальної громади міста. З метою ініціювання проведення громадських слухань, члени територіальної громади можуть подати відповідну ініціативу. Порядок подання ініціативи, підготовки та проведення громадських слухань передбачений зазначеним Положенням про громадські слухання в місті Маріуполі.

Діюче законодавство України та Положення про громадські слухання в місті Маріуполі не містять норм щодо зобов'язання міської ради та міського голови виступати ініціаторами громадських слухань з питань обговорення проектів реконструкції об'єктів комунальної власності.

01.03.2019, протоколом № 1, тендерним комітетом КП «Міське управління капітального будівництва», у відповідності до Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя на 2019 рік, розробленого робочого проекту, отриманого позитивного експертного звіту та затвердженого рішенням Маріупольської міської ради робочого проекту, було прийнято рішення про початок тендерної процедури за відкритими торгами «Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя» на загальну суму 41 145 988,80грн., (UA-2019-03-01-002117-a).

Протоколом № 2 від 01.03.19 тендерним комітетом була розглянута та затверджена тендерна документація стосовно закупівлі, яка передбачає кваліфікаційні вимоги до учасника (зокрема, наявність досвіду виконання робіт за аналогічними договорами), технічний опис закупівлі та проект договору. У проекті договору наведені вимоги щодо гарантійного строку експлуатації об'єкту, який складає 10 років з моменту прийняття об'єкту замовником (підпункт 2.2.1. проекту договору). Учасники відкритих торгів можуть ознайомитись з проектно-кошторисною документацію, попередньо узгодивши дату та час ознайомлення з КП «Міське управління капітального будівництва».

18.03.2019 відбувся аукціон в якому прийняло участь два учасника:

1. ФОП «Добровольська Світлана Володимирівна» з пропозицією 41 000 000,00 грн;

2. ТОВ «Будівельна та торгівельна компанія «МІРА» з пропозицією 40 650 000,00 грн.

За результатами розгляду пропозиції учасника торгів ТОВ «Добровольська Світлана Володимирівна», тендерним комітетом були встановлені порушення виконання умов тендерної документації, а саме:

1.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником  забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі  банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Цю вимогу Учасником не виконано.

2.Учасником надана заява-пропозиція, яка не відповідає зразку, наведеному в Додатку № 2 тендерної документації.

3.В складі пропозиції Учасника відсутня  довідка у довільній формі про наявність: матеріально-технічної бази, власного та/або залученого парку машин і механізмів, необхідних для виконання цієї закупівлі, із зазначенням їх переліку. До довідки, за наявності, додаються завірені копії відповідних офіційних документів (технічних паспортів), завірені копії відповідних договорів на залучені/орендовані машини і механізми.

4.Учасником не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.  

5.В складі пропозиції Учасника не надана довідка про наявність досвіду у виконанні договору, аналогічного за видом робіт предмету закупівлі, за останні п’ять років, з наданням копії 1-го договору, довідок про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, що свідчать про належне виконання договору, рекомендаційний лист (лист – підтвердження про виконання аналогічного договору) від контрагенту, з яким було укладено аналогічний договір.

6.В складі пропозиції не надано графіка виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації.

7.Згідно інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасником не завантажені Документи, передбачені пп. 8.1, 8.2 п.8, п.п.9-15 Додатку 1, які завантажуються  учасником, тендерна пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена найбільш економічно вигідною,  протягом одного дня з дня проведення аукціону.

 Враховуючи наведені порушення, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП «Добровольська Світлана Володимирівна», про що свідчить оприлюднений протокол розгляду пропозиції №3 від 21.03.19.

Наступною за результатами аукціону, розглядається пропозиція учасника            ТОВ «Будівельна та торгівельна компанія «МІРА». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ строк розгляду тендерної пропозиції яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 23.03.2019 стадія тендеру – кваліфікація учасника.

Враховуючи вищенаведене, просимо розглянути можливість спростувати інформацію, розміщену на Вашому інформаційному ресурсі.

В протилежному випадку,  з метою поновлення порушених прав та законних інтересів Маріупольської міської ради,  ми будемо змушені звернутись із позовною заявою до суду та відповідних органів влади, для вжиття заходів, в рамках чинного законодавства".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Мариуполь #тендер #площадьсвободы

ТОП новини
10 років та 73 дні війни. Все, що відбувається в країні, - онлайн
"20 днів у Маріуполі" вирізали із скороченої версії кінопремії "Оскар". Суспільне на знак протесту відмовилося її показувати
Мати загиблого героя, маріупольця Олександра Коняхіна, просить підтримати петицію про присвоєння звання Героя України
Окупанти їх бояться і вважають потенційними терористами. Як в Росії “перевиховують” депортованих українських дітей, - розслідування
live comments feed...