Міфічного нового залізничного шляху до Криму через Маріуполь не існує, — DeepState
Робіт по вибудові нового залізничного полотна вздовж берегу Азовського моря до Криму немає.
Про це пишуть аналітики українського проєкту DeepState.
Нещодавно стало відомо про укладання залізничних рейок в районі села Маловодне. Це місце з'єднання нової російської залізниці з чинною гілкою Маріуполь — Волноваха.
Разом з цим останнім часом мережею шириться новина про будівельні роботи залізничного полотна від Маріуполя до Криму вздовж Азовського узбережжя, а саме Таганрог-Маріуполь-Бердянськ-Мелітополь. Ці роботи плутають та пов’язують з роботами, які тривають по лінії Маловодне-Бурне, що дає змогу забезпечити залізничне сполучення Таганрог-Ростов-Маріуполь та альтернативне від Волновахи до Донецька.
«Залізниця Маловодне-Бурне на початку квітня вже майже була завершена і найближчим часом очікується її запуск, що дасть можливість здійснювати залізничний рух з території Таганрогу та Ростову в Маріуполь, — пишуть аналітики. — Це очевидно стане ще одним шляхом перекидання військ в альтернативу дорожньому сполученню, яке має проблеми. Загальна протяжність новоствореної гілки складає 60 кілометрів. Також північніше Волновахи окупанти зібрали залізничну конструкцію, яка пізніше стала відома як «царь-потяг»(у складі якого понад дві тисячі вагонів).
Одночасно з цим мережею активно ширилася інформація про вибудову залізничного сполучення в Крим вздовж Азовського узбережжя. DeepState не знайшли цьому підтвердження.
«Спочатку були версії „зародкової стадії“, які формувалися на основі пройдених грейдером шляхів, але вони так і не почали розвиватися. Звичайно існує залізничне сполучення Крим-Мелітополь-Верхній Другий Токмак-Бердянськ-Волноваха-Маріуполь, але достеменно невідомо чи використовується ця гілка для перекидання військових ресурсів в силу проходження ЛБЗ в недалекій відстані. Але це не те сполучення, про яке говорять в публічному просторі, адже ця гілка не нова», — пишуть аналітики.
Разом з цим окупанти почали активно проводити інженерні роботи з проведення газотранспортної інфраструктури, які спочатку помилково сприймали за вибудову залізниці.
«Можна побачити дирекцію проведених робіт з підтвердженням супутникових знімків, які проходять від Бердянська Запорізької області до хутора Максимов Ростовської області. Робіт по вибудові залізничного полотна вздовж берегу Азовського моря до Криму немає», — додали DeepState.
Читайте також: Як ворог використовує Азовське море та чи допоможе росіянам нова залізниця вдовж Маріуполя