• Головна
  • Топ канцелярських товарів для організації робочого простору в офісі
Новини компаній
13:00, 7 грудня 2023 р.

Топ канцелярських товарів для організації робочого простору в офісі

Новини компаній

У питанні організації продуктивної роботи офісу не може бути дрібниць. По суті, будь-яке неправильне рішення здатне негативно вплинути на ефективність протікання бізнес-процесів. А далі - вважай, пиши пропало. Проблемам властиво накопичуватися за принципом снігової кулі, тому важливо не допустити початкових помилок.

З цього погляду одним із головних завдань є створення співробітникам комфортної обстановки для роботи. Насамперед ідеться про організацію робочого простору, хоча, звісно, і про місця відпочинку також варто подумати. Насправді від того, наскільки грамотно розташовані ключові предмети, обладнання, техніка, якими користується працівник, прямо залежить продуктивність його праці. Важливу роль відіграють і канцтовари для офісу - співробітники повинні не просто мати всі необхідні інструменти та пристосування, а й тримати їх на відстані витягнутої руки. Це, наприклад, дасть змогу в будь-який момент швидко взяти необхідну папку, лінійку, дістати документи з лотка або залишити замітку за підсумками важливої телефонної розмови.

Топ канцелярських товарів для організації робочого простору в офісі, фото-1

Як не створити ідеальні умови для непродуктивної роботи

Офіс - це єдиний живий організм, його діяльність підпорядковується офіційному розпорядку і неписаним законам, які діють усередині будь-якого колективу. Всупереч дозвільній думці власників компаній і керівників підлеглі зовсім не страждають патологічним бажанням будь-що-будь ухилятися від роботи. Просто роботодавці самі підштовхують їх до цього своїми не цілком професійними діями.

Класичний приклад: якщо співробітнику регулярно потрібно роздруковувати документи, а принтер розташований на іншому кінці офісу, то дорогою з робочого місця до дислокації друкувального пристрою він обов'язково перекинеться кількома фразами з колегами по роботі. Ну не мовчати ж, коли на шляху стільки хороших людей, з якими і поговорити-то толком завжди ніколи. Обмін новинами і люб'язностями часто може зайняти пристойний час. І це без урахування того, що сам похід до принтера також відриває співробітника від робочого місця.

Аналогічна ситуація і з канцелярськими товарами - іноді працівник відлучається на секундочку за гумкою/олівцем достатньої м'якості/файлом/папкою/чим завгодно та розчиняється в глибинах офісного планктону. А що ви хотіли: поспілкуватися з колегами в робочий час - свята справа.

Топ канцелярських товарів для організації робочого простору в офісі, фото-2

Канцелярські товари в офісі: без чого я як без рук

З цих позицій варто підходити до питання, які канцелярські товари вкрай необхідні в будь-якому офісі. Або так сформулюємо: входять до ТОП must have на кожному робочому місці. Мабуть, список буде досить широким, оскільки таких пристосувань, інструментів і просто необхідних предметів досить багато. У їхньому переліку:

  • пристосування для письма - ручки та олівці;
  • лотки для документації;
  • блокноти для нотаток;
  • органайзери;
  • маркери;
  • папір для принтерів і записів;
  • папки та органайзери, щоб зберігати документи;
  • степлери та антистеплери;
  • прозорі файли;
  • лінійки;
  • клей і ножиці;
  • гумки;
  • калькулятори;
  • шредери;
  • ламінатори;
  • біндери.
Топ канцелярських товарів для організації робочого простору в офісі, фото-3

Ви запитаєте: чому ж їх так багато? Так це далеко неповний перелік всього необхідного! Як же інакше, адже офісний співробітник має бути, що називається, у всеозброєнні. І наявність усього чого потрібно сама по собі допомагає правильно організувати робочий час і простір. У результаті співробітник перестане блукати офісом у пошуках гумки і зосередиться на виконанні своїх безпосередніх обов'язків. Що найсприятливішим чином позначиться на продуктивності праці.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...