• Головна
  • Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати
08:45, 6 вересня 2022 р.
Надійне джерело

Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати

51% педагогів початкової школи у селі і  42% у місті вказали на погіршення результатів учнів з математики. Такої ж думки 61% вчителів базової школи у селі та 45% у місті. Діти не повністю засвоюють математику, іноземну мову і хімію. Погіршилися результати з української мови, фізики та астрономії.

Такими є результати дослідження якості організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти України, яке було проведене Державною службою якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Так 56% вчителів початкової школи в селі і 33% вчителів у місті, а також 59% педагогів базової та старшої школи у селі та 39% говорять про погіршення рівня знань з іноземної мови.

54% вчителів базової школи у селі та 39% у місті і 63% педагогів старшої школи в селі та 38% у місті говорять про погіршення результатів з хімії.

Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати, фото-1

Серед чинників, які негативно впливають на результати, вчителі насамперед називають відсутність "живого спілкування". Також вони вважають проблемою невміння учнів вчитися самостійно.

Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати, фото-2

Однак більшість педагогів не пов’язують зниження результатів навчання з власною педагогічною діяльністю.

Серед причин, чому діти не могли навчатися або самостійно опрацьовувати матеріал, батьки найчастіше вказували на хворобу, відсутність або погану якість інтернету.

У початковій школі 29% батьків зазначили, що діти не вчилися, бо самостійно не могли підключитися до онлайн-платформ, 20% – перебували у бабусі/дідуся, де немає відповідних умов для навчання, а 13% – не вміють вчитися самостійно.

 Серед причин, чому діти не могли навчатися батьки найчастіше вказували на хворобу, відсутність або погану якість інтернету

Більшість учнів зазначили, що під час дистанційки їм не вистачає:

  • пояснень від учителів замість самостійного опрацювання;
  •  презентацій навчального матеріалу, щоб краще зрозуміти тему уроку;
  •  часу пояснення нових тем.

Також дослідження виявило, що не всі вчителі забезпечені технікою та швидкісним інтернетом для проведення дистанційного навчання.

Педагоги початкової школи ліпше забезпечені робочими комп’ютерами/ноутбуками (85% у містах та 87% у селах), ніж їхні колеги у базовій та старшій школі (67% у містах та 52% у селах).

 Серед чинників, які негативно впливають на результати, вчителі насамперед називають відсутність "живого спілкування"

Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати, фото-3

Не менше, ніж третина учнів у селах не має засобів для навчання онлайн. Учні початкової школи у селах рідше мають власні засоби для навчання (смартфон чи ноутбук/комп’ютер), ніж базової та старшої.

Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати, фото-4

39% молодших школярів та 29% старшокласників користуються гаджетами спільно з батьками або братами і сестрами.

 Найпопулярнішим засобом дистанційного навчання для 93% старшокласників є смартфон, для 64% – комп’ютер чи ноутбук

Найпопулярнішим засобом дистанційного навчання для 93% старшокласників є смартфон, для 64% – комп’ютер чи ноутбук.

"Дослідження показало, що освітній процес в умовах дистанційного навчання недостатньо гнучкий та обмежений у видах діяльності", – кажуть у відомстві.

Читайте нас в Телеграм-каналі Маріуполь 0629

Надсилайте свої повідомлення в Телеграм-бот 0629

Обговорюйте новини в нашій групі Фейсбук - Маріуполь Місто-герой

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Маріуполь #Школа
live comments feed...