
Трамвай бажань. Як в Маріуполі виглядають рейки, по яких має їздити "десятка", - ФОТО
Трамвай №10 окупанти обіцяли відновити найближчим часом. Потім подовжили цей невизначений термін до кінця літа. Вчора представник окупаційної адміністрації заявив, що трамвай №10 відновить свою роботу до кінця 2023 року.
Гауляйтер Костянтин Іващенко назвав чомусь саме трамвай символом Маріуполя. Таким чином він намагався підкреслити важливість трамвайного сполучення.
Ми вирішили перевірити, в якому стані знаходяться трамвайні рейки, по яких ходила "десятка" - самий популярний маршрут трамвая в Маріуполі.
І ось що ми побачили.
Майже по всьому маршруту колія заросла бур'янами. Значна частина колії на бульварі Шевченка повністю зруйнована, під час обстрілів російської авіації.
Завод, який виробляв рейки - меткомбінат "Азовсталь" - зруйнований.
В Маріуполі 50 км трамвайної колії в обидва напрямки, тобто разом ремонту потребує біля 100 км трамвайних рейок. Вартість заміни 1 км колії - більше 1 млн євро.
Без заміни рейок трамваї в Маріуполі або зовсім нікуди не підуть, або будуть настільки небезпечними, що краще ходити пішки. Ось така ситуація.
Читайте також: Окупанти в Маріуполі готуються провести показовий суд на сцені філармонії, - ФОТО