Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО

Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО

Сьогодні, 5 лютого, у Маріуполі відбулася презентація новоствореного продовольчого кластеру. Це спільнота підприємців малого та середнього бізнесу харчової галузі, які об'єдналися, щоб вести справи стало простіше.

Кластер - це сервіс-система, яка покликана підтримувати певну галузь. Засновниками продовольчого кластеру у Мариуполі виступили 10 підприємств малого та середнього бізнесу (МСБ), які виробляють продукти харчування. Їх підтримали Маріупольський міський Центр підтримки та розвитку МСБ та органи місцевого самоврядування. Таким чином, 21 січня 2021 року маріупольський продовольчий кластер був офіційно зареєстрований як громадська організація.

За словами Володимира Каракулова, який є Головою правління маріупольського продовольчого кластеру, маленький товаровиробник не повинен відволікатися на функції невиробничого характеру, такі як: маркетинг, розвиток дистрибуції, юридичні питання та фінансово-облікова робота. Все це призводить до великих витрат грошей та часу, з якими підприємець сам на сам може не впоратися. Тому кластер буде займатися консультаціями та навчанням учасників спільноти, їх інформаційною підтримкою, шукати програми фінансування (фонди, гранти, кредити) та бути платформою для комунікацій як з органами влади, так і з міжнародними донорами.

Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-1 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-2

Продовольчий кластер ставить перед собою такі масштабні завдання:

  • забезпечення зростання об'єму виробництва та асортименту товарів;
  • збільшення якості і безпеки виробництва продуктів харчування;
  • збільшення конкурентноспроможності продукції місцевих товаровиробників;
  • популяризація маріупольських виробників;
  • створення нових підприємств та робочих місць.

На слайді з презентації можна побачити, з ким кластер буде співпрацювати, що пропонуватиме, де братиме кошти та на що їх витрачатиме.

Після представлення новоствореного продовольчого кластеру, підприємці, які в нього входять, презентували свій товар: сири, ковбаси, солодощі, сухофрукти, випічка та ін. Присутні мали змогу спробувати продукцію та одразу дати підприємцям зворотній зв'язок й взяти візитівку, якщо прийшлося до смаку. Гостям не забороняли взяти трішки їжі з собою, і деякі присутні дістали пакети та не соромилися брати все підряд.

Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-3 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-4 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-5 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-6 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-7 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-8 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-9 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-10 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-11 Навіщо у Маріуполі об'єдналися ковбасники та булочники, - ФОТО, фото-12
Мариуполь бизнес
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Комментарии