• Головна
  • "Не хочу, як на базарі". Які вивіски магазинів приваблюють людей в Маріуполі, - ФОТО
16:40, 27 січня 2021 р.
Надійне джерело

"Не хочу, як на базарі". Які вивіски магазинів приваблюють людей в Маріуполі, - ФОТО


26 січня в Маріуполі відбулася зустріч у рамках проєкту "Реклама без "хламу", на якій підприємці, рекламщики, депутати міської ради та представники управління архітектури обговорили проблеми у сфері зовнішньої реклами та вивісок й дійшли до порозуміння у деяких питаннях.

Це була попередня робоча зустріч зацікавлених осіб, а у лютому планують покликати усіх бажаючих підприємців та представників рекламного бізнесу, щоб обговорити пропозиції щодо покращення ситуації у рекламній сфері міста.

Проєкт "Реклама без "хламу" провів у соцмережах опитування мешканців Маріуполя про те, який зовнішній вигляд магазинів, ломбардів, аптек та інших будівель їм подобається більше: теперішній (строкатість та різнобарв’я) чи стриманий уніфікований стиль. Спочатку для голосування було запропоновано дві картинки:

"Не хочу, як на базарі". Які вивіски магазинів приваблюють людей в Маріуполі, - ФОТО, фото-1

Абсолютна більшість мешканців, що коментували допис, а їх було близько 200 осіб, обрали другий варіант зовнішнього вигляду магазинів. Окрім того, маріупольці активно коментували публікацію, надаючи власну оцінку теперішньому стану реклами в місті та запропонованому варіанту.

В іншому опитуванні маріупольцям пропонувалося обрати між магазинами, які заклеєні банерами, та тими, що мали відкриті й прозорі вітрини.

"Не хочу, як на базарі". Які вивіски магазинів приваблюють людей в Маріуполі, - ФОТО, фото-5

Цього разу маріупольці сприйняли другу картинку буквально.

Організатори опитування говорять, що це не остаточний варіант, а лише приклад, як можуть виглядати будівлі без заклеєних вікон та дверей й зі стриманими вивісками. Координатор проєкту "Реклама без "хламу" в Маріуполі Кирило Вишняков пояснює, що якщо міська влада внесе доповнення в існуюче Положення про рекламу, то все одно ніхто не буде змушувати підприємців змінювати вже зроблені вивіски. Якщо приймуть нові стандарти, то вивіски відповідно до них будуть розміщуватися лише для нових підприємств або ті, яким вже підійшов термін їх змінювати, або ж у випадку ремонту фасаду будівлі.

Наразі на сторінці проєкту "Реклама без "хламу" у Facebook проходить конкурс, за яким потрібно викласти фото красивої вітрини з будь-якого міста світу, а учасник чи учасниця, чиє фото набере найбільше лайків, отримає подарунок від організаторів.

Нагадаємо, що проєкт "Реклама без "хламу" розпочав роботу в жовтні у трьох містах Донеччини: Маріуполі, Краматорську та Слов'янську. Направлений він на оптимізацію стану зовнішньої реклами та вивісок у містах й досягнення балансу інтересів між всіма зацікавленими сторонами. Впроваджується дана ініціатива ГО "Сильні громади" за підтримки проєкта USAID "Демократичне врядування у Східній Україні".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Мариуполь #реклама

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
27 січня 2021 р., 16:59
Начнем с того, что дизайн код, который есть у большинства городов, необходимо регламентировать в зависимости он типа и стиля застройки. К тому же частным предпринимателям необходимо предоставить достаточное время (1-2 года), для измерения вывесок. Иначе, кроме протестов, такие изменения ни у чему не приведут.
гы
27 січня 2021 р., 17:26
А почему местных "ресторанов" нет на фотографии?.
Владимир Балджи
27 січня 2021 р., 20:11
Чужая статья с чужими проблемами для ЧУЖИХ людей!!!
Владимир Балджи
27 січня 2021 р., 20:18
... и на ЧУЖЕМ языке... Мариупольцы причем???

live comments feed...