Як оплачувати квитанції керуючої компанії «Місто для людей Маріуполь»

Важлива інформація

Шановні клієнти! 

Затишок та безпека для містян - місія нашої компанії.

Саме тому, ми змінюємося та розпочинаємо новий етап трансформації обслуговування сектору ЖКХ. 

Для нас важливо, щоб кожна заявка була виконана і саме тому ми розпочали перевірку. Просимо кожного клієнта, у кого є невиконані або невідреаговані звернення, відреагувати та заповнити форму https://cutt.ly/WeAlmAU

Чекаємо на вашу відповідь та змінюємося на краще. А наразі раді повідомити, що що трансформація МДЛ вже почалась. Відтепер маємо єдиний сайт для усіх міст https://mdl.com.ua. Всі новини та необхідна інформація в одному місці!

Як зайти в особистий кабінет?

Ми змінюємо не лише інтерфейс сайту, але й квитанції за надані послуги, щоб вам було ще зручніше здійснювати оплату. У даний час на сайті проводяться технічні роботи. Незабаром Ви знов зможете користуватись особистим кабінетом та оплачувати наші послуги прямо на сайті. Ми обов'язково  повідомимо вас про відновлення роботи особистого кабінету.

Як дізнатися номер вашого особового рахунку?

На ваш особовий рахунок здійснюються нарахування за спожиті вами послуги. Туди ж надходять кошти, які ви вносите при оплаті за житлово-комунальні послуги. Особовий рахунок може складатися з 10 цифр.

Номер особового рахунку може знадобиться вам при оплаті у банку, на пошті чи онлайн. Номер вашого особового рахунку ви можете знайти в квитанції, яку ви отримуєте щомісяця. Він розташований в графі «Особовий рахунок».

До якого числа потрібно оплачувати?

Оплачувати квитанції керуючої компанії «Місто для людей Маріуполь» необхідно до 20 числа кожного місяця. Доставка квитанцій на оплату зазвичай відбувається до 10 числа. Якщо з якоїсь причини квитанція відсутня, отримати її можна декількома способами:

1. Особисто звернувшись до Центру обслуговування клієнтів за адресою: вулиця Грецька, 33.

2. Зателефонувавши на нашу цілодобову гарячу лінію за номерами:

+38 (067) 400 10 20
+38 (050) 800 95 25
+38 (0629) 48 48 00

3. Написавши нам в особисті повідомлення на нашій сторінці в Фейсбук.

4. Скориставшись формою зворотного зв’язкуна нашому сайті.

Де можна оплатити квитанції «Місто для людей Маріуполь»?

Квитанції ТОВ «Місто для людей Маріуполь» можна оплатити у будь-якому відділенні банку, в тому числі Ощадбанк, ПУМБ, Приватбанк, а також у відділеннях Укрпошти.

Оплачувати можна також онлайн через сервіси онлайн-платежів Приват24, ПУМБ, Portmone тощо.

Як дізнатись про заборгованість?

Якщо комунальні послуги сплачувати не в повному обсязі або взагалі не сплачувати, то на вашому особистому рахунку накопичується заборгованість. Суму заборгованості можна дізнатись, зателефонувавши до нашого колл-центру за вищевказаними телефонами. Якщо заборгованість велика, то для вирішення проблеми можна укласти договір на реструктуризацію боргу. Для цього потрібно звернутись до нас у будь-який зручний для вас спосіб:

-Зателефонувавши до колл-центру;
-Залишити електронне повідомлення на сайті;
-Написати нам у Фейсбук чи Інстаграм;
-Особисто в Центрі обслуговування клієнтів.

Чим загрожує заборгованість за комунальні послуги?

З травня 2019 року в Україні вступили в силу зміни до Закону «Про житлово-комунальні послуги» - було введено абонплату на ЖКГ та пеню на заборгованість.

Кого можуть відключити?

-Тих, хто протягом 30 днів не погасив заборгованість з моменту отримання письмового повідомлення від поставника, можуть відключити від централізованого водопостачання, опалення, електропостачання внутрішньо-будинкових систем. Також можуть бути відключено ліфти.

-Квартиру також можуть відключити від внутрішньо-будинкових систем.

Як уникнути непорозумінь?

-Щоб не залишитись без комунальних послуг необхідно укласти договір з підприємством, які їх надають, та сплачувати послуги управителя до 20 числа кожного місяця.

-Неоплачені платежі, які прийшли до підписання договору, також потрібно погасити.

Як і кому будуть нараховувати пеню?

-Пеню боржникам будуть нараховувати за несвоєчасну оплату комунальних послуг.

-Розмір пені встановлено в договорі, але не перевищує 0,01% від суми боргу за кожен день прострочки.

-Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100% суми боргу.

-Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за комуналку.

З 1 травня оператори комунальних послуг будуть подавати воду і опалення тільки до вузла комерційного обліку, тобто до будинкового лічильника. Все, що буде відбуватися всередині будинку – прибирання, освітлення, поточний ремонт – мешканці будинку повинні або вирішувати самостійно, або створювати ОСББ і наймати керуючу компанію.

Що входить в обов’язки управителя?

-Утримання багатоквартирного будинку, споруд та прибудинкової території.

-Укладання договорів з комунальними підприємствами.

-Організація робіт з капітального ремонту загального майна (ціна за послуги, що надаються, встановлюється окремо в договорі).

Як призупинити оплату в порожній квартирі?

Оплата за деякі комунальні послуги (вода, світло, газ) нараховується виходячи з кількості проживаючих. Як правило, ці послуги оплачуються за показаннями лічильників. Якщо в квартирі ніхто не проживає, необхідність оплати цих послуг відпадає. Щоб призупинити оплату за послуги в порожній квартирі, необхідно написати заяву в офісі компанії-поставника ресурсу. Однак платити за утримання спільного майна навіть при відсутності проживаючих власникам все одно потрібно.

Як отримати повернення надлишково сплачених коштів при переході до іншої КК?

Залежно від ситуації, для отримання повернення необхідний певний набір документів, з якими необхідно звернутись до центру обслуговування клієнтів.

Зазвичай потрібні будуть такі документи: заява, копія паспорта, чеки, підтверджуючі платіж, реквізити (куди будуть повернуті грошові кошти).

Нагадуємо, що при переході до іншого управителя сума боргу не списується, його необхідно погасити. В іншому випадку ви можете втратити субсидію, а борг може бути стягнуто в судовому порядку.

Що потрібно знати про монетизацію пільг та субсидій?

З листопада поточного року квитанції за комунальні послуги будуть надходити зі 100% нарахуваннями. Для отримання пільги потрібно звернутись до органів соцзахисту населення. Можливі два варіанти отримання допомоги від держави:

1.Нарахуванням та подальшим проведенням розрахунків з надавачами послуг буде займатись АТ «Ощадбанк». Таким користувачам необхідно так, як і раніше, сплачувати частину платежу, а сума пільги надавачу послуг буде переведена «Ощадбанком». Інформацію про проведення платежу можна за бажанням отримувати повідомленням на мобільний телефон.

2.Ті особи, які подали заяву до органів соцзахисту населення на отримання пільги у готівковій формі, отримають кошти на банківський рахунок або поштою. Будьте уважні! Отримавши готівку ви маєте сплатити спожиті послуги повністю.

З питаннями про монетизацію пільг та субсидій прохання звертатись до органів соціального захисту за місцем проживання.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии