Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати

51% педагогів початкової школи у селі і  42% у місті вказали на погіршення результатів учнів з математики. Такої ж думки 61% вчителів базової школи у селі та 45% у місті. Діти не повністю засвоюють математику, іноземну мову і хімію. Погіршилися результати з української мови, фізики та астрономії.

Такими є результати дослідження якості організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти України, яке було проведене Державною службою якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Так 56% вчителів початкової школи в селі і 33% вчителів у місті, а також 59% педагогів базової та старшої школи у селі та 39% говорять про погіршення рівня знань з іноземної мови.

54% вчителів базової школи у селі та 39% у місті і 63% педагогів старшої школи в селі та 38% у місті говорять про погіршення результатів з хімії.

Вчителі стверджують, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати, фото-1

Серед чинників, які негативно впливають на результати, вчителі насамперед називають відсутність "живого спілкування". Також вони вважають проблемою невміння учнів вчитися самостійно.

Однак більшість педагогів не пов’язують зниження результатів навчання з власною педагогічною діяльністю.

Серед причин, чому діти не могли навчатися або самостійно опрацьовувати матеріал, батьки найчастіше вказували на хворобу, відсутність або погану якість інтернету.

У початковій школі 29% батьків зазначили, що діти не вчилися, бо самостійно не могли підключитися до онлайн-платформ, 20% – перебували у бабусі/дідуся, де немає відповідних умов для навчання, а 13% – не вміють вчитися самостійно.

 Серед причин, чому діти не могли навчатися батьки найчастіше вказували на хворобу, відсутність або погану якість інтернету

Більшість учнів зазначили, що під час дистанційки їм не вистачає:

  • пояснень від учителів замість самостійного опрацювання;
  •  презентацій навчального матеріалу, щоб краще зрозуміти тему уроку;
  •  часу пояснення нових тем.

Також дослідження виявило, що не всі вчителі забезпечені технікою та швидкісним інтернетом для проведення дистанційного навчання.

Педагоги початкової школи ліпше забезпечені робочими комп’ютерами/ноутбуками (85% у містах та 87% у селах), ніж їхні колеги у базовій та старшій школі (67% у містах та 52% у селах).

 Серед чинників, які негативно впливають на результати, вчителі насамперед називають відсутність "живого спілкування"

Не менше, ніж третина учнів у селах не має засобів для навчання онлайн. Учні початкової школи у селах рідше мають власні засоби для навчання (смартфон чи ноутбук/комп’ютер), ніж базової та старшої.

39% молодших школярів та 29% старшокласників користуються гаджетами спільно з батьками або братами і сестрами.

 Найпопулярнішим засобом дистанційного навчання для 93% старшокласників є смартфон, для 64% – комп’ютер чи ноутбук

Найпопулярнішим засобом дистанційного навчання для 93% старшокласників є смартфон, для 64% – комп’ютер чи ноутбук.

"Дослідження показало, що освітній процес в умовах дистанційного навчання недостатньо гнучкий та обмежений у видах діяльності", – кажуть у відомстві.

Читайте нас в Телеграм-каналі Маріуполь 0629

Надсилайте свої повідомлення в Телеграм-бот 0629

Обговорюйте новини в нашій групі Фейсбук - Маріуполь Місто-герой