Як отримати пенсійні послуги дистанційно?

На жаль, оголошення застаріло
У зв’язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та введенням карантину, Маріупольське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області інформує про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України:

✅подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії в "один дотик";

✅отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

✅перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);

✅провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

✅подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;

✅подати звернення (пропозицію тощо);

✅активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

https://www.portal.pfu.gov.ua

Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена- необхідно мати електронно-цифровий підпис (ключ ЕЦП), який можна отримати в любому відділені «Приват банку» або в Кальміуській районній адміністрації ( 2 поверх )

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо звертатись на телефонні лінії Маріупольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:

(095) 224-76-38 - Лівобережний майданчик;
(0629) 470-339 - Центральний майданчик;
(0629) 384-396 - Кальміуський майданчик.
Рубрики
Різне
Дії
В обранеВидалити з обраного
Хочете додати 0629.com.ua на головний екран і бути в курсі новин?